1 månad

Idag har jag varit här i Canada i en månad! Helt otroligt vad tiden går fort, men jag har och andra sidan hunnit med otroligt mycket och fått lära känna många nya människor. Men det är inte slut än på några månader och jag har massa roliga saker planerat inom kort. Bland annat så kommer Fillan och hennes kompisar upp till Vancouver nästa helg och helgen efter det ska jag till Toronto. Åh vad jag längtar!




Mobilbilder!!


Dagen till ära bjöds det på fantastiskt väder. Kan inte fatta att det är november! Idag har jag iaf åkt ärenden till familjen, handlat, fått mitt andra fina kort(tusen tack Sara!), tränat, gjort efterrätt till imorgon då vi får främmande, köpt en Redken volumcream för ca 150 kr som kostar 350 kr i Sverige och klippt mig. På grund av en viss språkbarriär mellan mig och frisören blev det inte riktigt som jag ville. Det blev lite för kort och lite för likt en hockeyfrilla. Men det växer väl ut!

/J

Kommentarer
Postat av: n-r

vi vill se hockeyfrillan!!!

2010-11-09 @ 10:58:14
Postat av: Klara

Håller med robban!

2010-11-09 @ 12:48:39
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: Sara

JP i hockeyfrilla? Det måste ses!!!! ;)

2010-11-09 @ 18:30:28
URL: http://juliasara.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha! Alltså det är inte så farligt. Men jag ska lägga upp ett kort när jag är lite mer fixad!

2010-11-09 @ 19:35:35
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0