Dagens (eller egentligen gårdagens) upptäckt!

Igår fick jag reda på att Juno spelades in här i kvarteren och löparbanan som Paulie Bleeker springer runt på är stället där vi tränar de små barnen. Ganska coolt!

"Filming locations included a house in nearby White Rock as Mark and Vanessa's home.. and South Surrey's Athletic Park track as Dancing Elk High School's athletics track"

Därför var jag tvungen att ladda ner Juno för att se om jag känner igen mig. Ska nog ta och kolla på den ikväll!

Idag har jag varit och försökt fixa mitt kanadensiska abonnemang för fjärde gången och inte heller denna gång lyckades jag. Dem tror att telefonen är låst till svenska simkort och att det är därför den inte fungerar när jag sätter in ett kanadensiskt simkort i telefonen. Typsikt!
Jag har även börjat packa lite inför helgen. Imorgon ska jag nämligen ta tåget in till stan för att möta upp Fillan med flera och ha en trevlig helg tillsammans med dem. Gud så trevligt!

Nu ska jag gå och samla mina krafter för om en timme ska vi iväg och latja med barnen. Tjiho!



J



Kommentarer
Postat av: Elin

Jätte mysig film...

FYI (som min mamma skulle sagt), nu är den min! JAG HAR FÅTT MIN KAMERA! WOHOOOOOOOOO!

2010-11-19 @ 09:33:54
URL: http://cajjsunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0