I'm back!

Blev jag lite sporrad när jag såg att Karro uppdaterat sin blogg två gånger idag, så nu ska jag ta tag i det här igen!
Idag har jag äntligen fått höra Karros & Elins röst igen och det var härligt värre! Sen har jag även fått ett fint paket av mamma, två brev, sprungit några 200 meters intervaller, bakat, lagat mat, försökt fixa ett kanadensiskt abonnemang och mycket mer.
Nu sitter jag och försöker knåpa ihop en ny spellista samtidigt som jag tänker på vilka fantastiska vänner och familj jag har. JAG ÄLSKAR ER!
Nu ska jag krypa i säng men jag är återkommer imorgon.

Här har ni förresten två youtube klipp!



Det roligaste med Man Cold klippet är ju att det stämmer. Män alltså...




I know you love me

XOXO

J

Kommentarer
Postat av: Elin

Alltså, jag har ju prata med dig flera gånger ju...

2010-11-17 @ 11:05:25
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja men från början skrev jag bara "Idag har jaf äntligen fått höra karros röst igen och det var härligt värre!" och då visste jag att du skulle kommentera det;)

2010-11-17 @ 18:31:08
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0