Raccoons

För några veckor sedan frågade pappa mig om jag hade sett några raccoons och då hade jag bara sätt några på avstånd när vi hade varit ute och gått. Det kryllar av raccoons här kvällstid men det är ett väldigt skyggt djur så man ser dem inte så ofta på nära håll. Men det komiska var att någon timme efter att jag läst pappas kommentar så åkte vi och hyrde film. Efter ett tag hörde vi ett dunk och när vi kollade bak såg vi att det låg något mitt i vägen. En död raccoon! Ussch det var synd om både den och Ted. För vi drev med honom i flera dagar efter och han hade nog lite dåligt samvete för det.
Jag såg även en raccoon mitt framför fötterna på mig när jag var ute och sprang i måndags. Så visst finns dom här!



En raccoon är en liten tvättbjörn för er som inte vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0