På ett tåg genom Sverige!

Det blev ingen uppdatering igår. Jag fick så jäkla mycket skäll av en viss Karolin Ohlsson för att jag la ut olämpliga bilder på henne. Men jag tycker inte att bilden som jag la upp på hennes födelsedag var så farlig (tro mig Karro, jag har värre!). Vad tycker ni?
Eller snarare vad tycker du Martin Härberg? Det är nog det hon oroar sig mest för, hahah!
Förlåt karro men jag vet redan att du kommer hämnas många gånger om så då kan jag ju lika gärna hålla på lite till. När jag kommer hem från Skåne så har du väl bytt ut mig och skaffat en bättre kompis. Typ Elin.

Nu sitter jag i alla fall på X2000 påväg till min älskade farmor i Skåne. Jag stannar där på obestämd tid och möjligheten till att uppdatera bloggen kommer vara ganska minimala så jag kommer nog vara lite tyst ett tag. Eller som blondinbella skulle sagt, jag tar en liten paus på obestämd tid för jag känner at jag är påväg att bli utbränd. Kommer förmodligen hem nästa helg och mycket ska hinnas med innan dess. Spa och resturangbesök i Helsingborg, oändligt många fikastunder med farmor, jobb i trädgården, träning m.m.
Igår kom Karro och Elin fram till att jag är den enda av oss som inte gör något vettigt, jag är hemma fru. Men det är inget jag har något emot!

Nu passerar vi snart Nässjö, mina gamla hemträkter. Lite vemodigt!
Men nu tar mitt internet slut om 3 minuter så jag måste kila.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: kungkarro

Hahaha din lilla råtta! du borde ha smisk. och JAAA de kommer garanterat bli en stor, fet och oförglömlig HÄMND!! Se upp du bara... Hemmafrun borde hålla sig till bakning och skurning av golv inte bildletande. Dagens hemmafruar har blivit så inne, sitter och bloggar och grejer! Inte okej;)

2010-09-01 @ 22:42:56
Postat av: Juliasyrran

Att ta hand om farmor är en helt klar vettig sak att göra! Köp-sälj-köp-sälj tillbaks till börsen.

XOXO J

2010-09-03 @ 13:02:09
Postat av: systeryster

Du ska inte bli hemmafru då??

2010-09-06 @ 17:59:10
Postat av: Sara

Riktigt dålig uppdatering nu va JP! Skärpning!!! ;)

2010-09-10 @ 19:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0