Dagen D

Jag har fått många roliga och fina brev på sistone. Sara, Malin, Farmor, Anna-Lisa, mamma, Julia,Anna, Klara, Carin har alla skickat väldigt fina brev de senaste veckorna. Men idag fick jag ändå brevens brev och det kunde inte kommit på en bättre dag. I fem månader har jag väntat på att få ett brev av min bästis sedan typ 18 år och idag kom det!
Ett jäkligt roligt och långt brev på brevpapper från 90 talet. Älskar't!


Du skriver så jäkla roligt Elin. Håller med mamma, du borde bli journalist!

PUSS


Ps. Nu är det bara du kvar Karro!

Kommentarer
Postat av: Elin

Märk noga att brevpappret är sånt med lukt också!! (Tänk Legally Blonde "it's pink and it's scented (?))

2011-03-05 @ 12:18:43
URL: http://cajjsunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0