Beslutsångest

Det har verkligen varit många bud om just den här helgen. Först var planen att jag skulle springa lång-SM i värmland men i och med min motivationsbrist plus värk i knät så skippade jag det. Då tänkte jag "ja men då kan jag ju åka till Eksjö och gå på stadsfesten istället" men sen blev helt plötsligt planen att gå på Popaganda (som är en festival i Stockholm för alla som inte vet) istället. MEN nu sitter jag här, jag ska varken till värmland, Eksjö eller gå på Popaganda utan jag ska hem till fröken Carlsson och mysa. Vilket är minst lika bra som de andra förslagen, om inte bättre!
Idag har jag hunnit med mycket för att vara jag nu för tiden (har nämligen tagit slappning till en helt ny nivå på sistone). Jag har varit hos läkaren, lunchat med mamma, suttit på banken en timma (när jag kom dit var det nämligen 60 nummer före mig, jippi!) och tagit tag i min ekonomi, gått ärenden till mamma, hämtat paket på posten OCH börjat på mina studenttackkort. Inte illa pinkat!
Nu ska jag som sagt hem till Hanna och hänga:)

XOXO


Kommentarer
Postat av: lina

bra JP! jag längtar efter ett fint studentkort o hänga på väggen i min lägenhet! :) Hoppas kvällen blir tipptopp! Soliga (host, regniga) hälsningar från Karlstad!

2010-08-28 @ 16:16:36
Postat av: JP

Ja det borde komma inom någon vecka iaf:) Juste vad har du för adress? Har bara din hemadress. Lycka till imorgon:)

2010-08-28 @ 19:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0