Lördag!

Har precis fattat hur man kan se statistiken över hur många som läser bloggen och till min förvåning var det 76 unika sidvisningar igår. Känn på den du Elin!!
Det var hur som helst väldigt trevligt hos Hanna igår. Vi lagade röding med svampsås, åt äppelpaj och åkte och köpte godis till vårt solsidan maraton. Skön serie det där! Vi plöjde igenom 7 stycken avsnitt innan båda somna i soffan och vaknade av att skivan tog slut vid typ kvart i två.
Imorse åkte Hanna in mot stan för att jobba och jag åkte (dra på trissor) till västerhaninge för att orientera. Jag gick/joggade Ö8, fick ont i knät efter halva men är ganska nöjd ändå. Sen åkte vi till surehof och fikade och nu är Pia och Anders på middag. Jag har även påbörjat efterrätten till Karros födelsedagsmiddag imorgon. Hon skickade nämligen ut ett inbjudningssms där det stod något i stil med "Johanna är hemma hela helgen och gör efterätten så det blir kanon". Prestationsångest, javisst!
Eftersom jag anser att en blogg med bara text och inga bilder är en väldigt tråkig som ingen orkar läsa så lägger jag upp lite bilder från dagen:)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0