Macaroons


Det här inlägget är nästan helt tillägnat till Josefin Persson. För hon är den enda jag känner som vet hur svårt det är att göra macaroons. Dom ser så små och enkla ut men är förjäkliga att göra. Hon har försökt få till de perfekta macaroonsen i säkert ett halvår och om jag ska vara ärlig har hon lyckats riktigt bra några gånger. Men hon har även misslyckats desto fler gånger!

Inte för att skryta eller så men när jag var i Toronto gjorde jag macaroons för första gången och titta på resultatet. Ni som inte vet hur de borde se ut kan ju googla. Så Jossan, vad får jag för betyg? ;)



Den skrovliga ytan beror på att det är några saltkorn över. Det är chokladmacaroons med kolafyllning. Smarrigt!

Gjorde även en tårta eftersom Kylah, barnens kusin fyllde år.



J

Kommentarer
Postat av: Julia

Ser fantastiskt ut! Vilken tur Ted och Mo har som har fått dit dig.

2010-12-15 @ 18:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0