Toronto downtown

En härlig men kall fredag tog Brenda och Nicole med mig in till Toronto för att visa mig runt.






















Pappa, det här är till dig!












Toronto var en jättefin stad, mycket finare än vad jag trodde. Vi var uppe i CN- tower, gick till Toronto Stock Exchance för att se var pappa brukar hänga, gick igenom hela stan och turista, åkte till ett slott och åt lunch på en jättemysig resturang. Helt enkelt en väldigt bra dag som avslutades med hemgjord pizza framför en bra film.

Imorgon kommer mina sista inlägg om Toronto, jag lovar!

Puss

Little J

Kommentarer
Postat av: Elin

OBEHAGLIGT torn. Jag hade typ krypit längs marken, och inte vågat gå ner om jag väl kommit upp :P

2010-12-15 @ 12:26:51
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha typ det gjorde Brenda. Hon smekte väggkanten och vägrade typ att kolla ner;)

2010-12-15 @ 19:18:11
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0