Busy girl!

Tiden går så himla fort just nu. Nästan lite för fort! Det är liksom nyårsafton imorgon och fram tills för ca tio minuter sen hade jag noll planer på vad jag ska göra imorgon eftersom jag inte haft en tankte på nyår än. Men nu är allt uppstyrt och klart. Jag ska hem till Alexis och sen ska vi åka till hennes kompis som tydligen har en fest. Det blir nog himla trevligt tror jag!
Idag åkte jag och tre andra tjejer över gränsen och shoppade lite. Det var väldigt trevligt även om jag inte shoppade så mycket. Vi klarade oss relativt smärtsamt förbi gränsen även om vi blev hänvisade in till kanten och fick stå i kö och vara nervösa i en timma (det var vi och 300 kineser i kön). Men allt var grönt och vi träffade till och med några snälla personer som jobbade där och det är väldigt ovanligt kan jag säga.
Nu ikväll har jag, Ted och Mo varit på en resturang här i närheten och ätit. Det var så himla mysigt och vi pratade massa om året som varit och vad höjdpunkten under 2011 kommer att bli. Vi planerade även en del inför mammas och jossans besök, vilket är väldigt snart!
Som ni hör har jag haft himla fullt upp idag så jag har inte hunnit skriva något om min jul och Tofino. Men det kommer, jag lovar! Massa bilder och en lååång historia om min helg kommer förmodligen imorgon eller 2011. Vem vet!
Här kommer i alla fall en bild:


Lite sent kanske men då får jag önska er ett gott nytt år istället!

Kärlek till alla söta!

J

Kommentarer
Postat av: kungkarro

Hahaha vilken skön snubbe!

2011-01-06 @ 11:16:54
URL: http://apieceofkarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0