Du gjorde min dag!

Har precis skypat med Elin och Klara i över en timma. Himla mysigt att få höra deras röster igen! Och för sisådär fem minuter sen var jag berädd att ge mig ut på äventyr så jag gick jag ut ur huset och låste dörren. Men så såg jag att brevlådan var full så jag tog upp breven och öppnade dörren igen för att slänga in dom. Vad tror ni jag ser? Jo mitt första finfina brev från andra sidan jorden. Åh jag blev så glad! Bara så du vet så gjorde du min dag Klara!:)
Jag saknar dig massor och jag hoppas verkligen att du blir av med den där jobbiga körtelfebern snart!



Nu ska jag ut och köpa brevpapper. Du borde egentligen få något väldigt fint bara för att du var först (och för att du är en sådan fin vän) Vi får se vad jag kommer på. Jag lovar iaf att svara inom kort!

Kärlek



Kommentarer
Postat av: Klara

Åh, jag började just undra när det skulle komma fram.. La på det förra måndagen, flera dagar innan du klagade över uteblivna brev ;) roligt att du blev glad! Jag saknar dig massor och det var jättemysigt att prata med dig igår! Puss och massa kramar!

2010-11-04 @ 08:34:55
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0