Grattis älskade mamma & pappa

Jag har varit en dålig dotter för jag glömde bort mamma och pappas bröllopsdag som var igår. Åh jag visste att det var nu i helgen men jag trodde det var imorgon. Men hur som helst, grattis i efterskott mamma och pappa för att ni har stått ut med varandra så länge. Jag älskar er!

Det här är inte mamma & pappa (som ni säkert ser) utan mormor & morfar. Men eftersom jag inte har någon fin bild på dom på den här datorn så fortsätter jag med mina skannade bilder. Undrar om det här är deras bröllopskort kanske? Väldigt tjusigt till skillnad mot mina kära föräldrars kort. Ussch!

Nu ska jag in till stan med ett gäng tjejer, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud, jag som verkligen trodde att det var dem först. Jag kunde inte fatta att de såg så annorlunda ut först. Haha, sopa på mig;)

2010-11-13 @ 22:19:10
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha! Okej om du skulle se fel på mamma för det är ju ändå hennes mamma liksom. Men morfar = pappa?;)

2010-11-14 @ 08:05:26
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0