Här ska det fan vaskas!

Alltså är inte fenomenet vaska det sjukaste som finns? Det var ett stående internt skämt i familjen i somras och det är ju så sjukt absurt att det är roligt. Jag vet att pappa hatar det och tycker det är vidrig och jag håller verkligen med (Så pappa avstå gärna ifrån att kommentera!). Men man kan ju inte annat än att älskar det!
Ni som inte vet vad vaska är så hittade jag en liten förklaring:

Det går ut på att bratsen beställer in en flaska schtekig skumpa, servetrisen kommer ut med den, frågar "blir den här bra?", bratsen svarar med att hon kan vaska den, varpå servetrisen går och häller ut den i vasken. Dom pröjsar flaskan och personalen slipper svabba golvet.

Det var så det började men nu kan man vaska alltifrån en taxi till en cheeseburgare eller en mobil.
MEN det nya, eller nytt och nytt men jag såg det inte förs idag, är så kallat smsvaska. Check this out!
http://www.smsvaska.se/vaska.html

Här är några sjuka kommentarer:
- Vaskade 10 kalasskumpa...Man är ju förmögen...
-Skönt att man slipper trängas i baren när man känner för lite vaskning.
-Var i Saint Tropez i helgen, vaskade bort Cristal till ett värde av 50 000kr.
-Äntligen ett vettigt alternativ för oss som bor på landet och harlångt till krogen.
-Precis vaskat 1000 spänn! Är människa igen! Jag ska vaska min parmesangratinerade hummer nu...

HAHA SJUUKT!

Fatta vilken sjuk affärside! Men det verkar ju fungera, för de har hittills tjänat över 58 000 kr på att korkade stureplansbrats inte har något bättre för sig.
Och Julia: tydligen finns det en app som heter Skumpavasken på HTC. Något att kolla upp, haha!

Ps. Måste ju bara tillägga(för pappas skull): det här är självklart inget som jag skulle kunna göra, det är ju helt idiotisk och en otroligt slöseri på pengar! Men själva grejen att folk gör sånt här är ju otroligt roligt.


Kommentarer
Postat av: Elin

VAR ÄR INLÄGGET OM HALLOWEEN? JAG VILL SE GALNA HUS!!!

2010-11-08 @ 10:36:55
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: n-r

Avstår att kommentera detta vidriga beteende. Roligt var det däremot idag då jag och Eva åkte skidor på Mittåklåppen

2010-11-08 @ 19:42:30
Postat av: Johanna

Ja jag vet förlåt Elin!

2010-11-09 @ 07:52:35
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0