Vinterstudion

Glömde ju en sak. Trots att jag saknar min familj, alla vänner och saker hemma i Sverige så finns det en sak jag just nu saknar lite mer. Nämligen vinterstudion. Hur mysigt är det inte att slösa bort en hel helg under täcket i soffan framför vinterstudion? Det sakar jag verkligen!
Och av någon konstig anledning fungerar det inte på webben och på tv här visas inte en enda vintersportsändning mer än möjligtvis några få minuter på nyheterna.



Så jag får helt enkelt nöja mig med att kolla in olika nyhetssidor och vinterstudiobloggen.
Det får bli veckans stora ris!
Något som också suger är att Robyn spelade i Vancouver, på en klubb 100 meter från vårt hostel i fredags och vi missade det. Jag upptäkte det i lördags när jag läste en intervju med henne i en tidning som jag hittade på hostlet. Vilken tabbe!

Kommentarer
Postat av: Halai



Hej

Det va jättemysigt. Höjdpunkterna var när Pillercotterer under uppvärmningen knackade med staven på rutan till studion och vinkade in. Ett annat smile fick man när man såg Pops klädval för dagen... killen har ingen smak.



När jag bodde i Holland kollade jag mycket sport på

http://www.myp2p.eu/

Vet inte hur mycket skidor de kör dock.



Har hört talas om lösningar när man kopplar upp sig via VPN mot en svensk server, därigenom tror nätet att du befinner dig inom sveriges gränser.

Vet dock inte hur man löser detta...



Ciao

2010-11-24 @ 12:36:10
Postat av: Johanna

Okej tack Halai! Ska se om de visar skidor, hoppas det. Men inget går ju som sagt upp emot vinterstudion;-)

2010-11-24 @ 20:39:19
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/
Postat av: Halai

Aight



Ett annat sätt att se vinterstudion, med sämre kvalitet på bild och ljud, är att du via Skype ber någon "dela sin skärm" och den personen streamer från SVT Play.



Lycka till

ps: Pops är julvärd i år på SVT

2010-11-25 @ 12:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0