Bilder fran min runda!


Ussch, detta ar typ min mardromsskylt! Som tur var sag jag bara sma sota hundar som jag latt skulle kunna hantera om de blev galna.


20 grader och sol tackar man ju inte nej till. Rena rama augustivadret. Men jag tackar inte nej!


Slangde av mig jackan jag hade satt pa min sa fort jag oppnade dorren. Det var lange sen man sprang i linne och svettades.


Pappa detta skulle kunna vart du! Ted sa att om man paddlar lite langre ut sa finns det massa valar. Det skulle vi kanske gora nagongang!

Nu ska jag hoppa in i duschen, ata lunch och bege mig ut igen. Det galler ju att passa pa nar det ar sa fint vader!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Julia

Skönt liv!

2010-10-14 @ 14:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0