Dag 1

Nu har jag varit i Surrey, Vancouver i ett dygn och allt kanns bra. Kameran var saklart inte laddad nar jag skulle ga ut sa det blir tyvarr inga bilder an. Men imorgon kanske!
Idag har jag packat upp, sovit och utforskat omradet. Nar Ted kom hem gick vi ner till havet som ligger precis i narheten och kollade pa solnedgangen. Valdigt fint! Sen kom Maureen hem, sa vi lagade mat och pratade. Jag tycker att det ar jobbigt med engelska och jag far nastan aldrig fram det jag vill, men jag hoppas det blir battre. Nu ska jag sova, kanner mig fortfarande lite jetlaggad men jag hoppas jag vaknar och ar pigg imorgon. For da ska jag ge mig ut och springa alldeles sjalv. Hoppas jag hittar hem!
Eftersom jag inte har tagit nagra bilder an sa far ni en pa mina systrar. Jag skrev ju innan att jag kommer sakna mamma och pappa och Josefin kommenterade saklart detta. Och sjalvklart kommer jag sakna dig och Julia ocksa, det vet ni!



Puss & Godnatt allesammans (eller ska jag kanske saga godmorgon?)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Va Bra!!! Och vilken söt bild. Var har du hittat den? Har nog inte sätt den innan. Inte konstigt att man inte hittar så många bilder från när man var liten när du har gömt undan alla:)!!

2010-10-13 @ 11:49:53
Postat av: Johanna

Tss.. den ligger i ladan med kort i arbetsrummet. Passade pa att scanna nagra nar jag var hemma:)

2010-10-13 @ 18:16:45
Postat av: Mamma

Hej pluttan !

Här är tyst och lugnt och vi saknar dig såklart.

Jobbigt med tullen ; som svensk med rent mjöl

i påsen är man ju van att bli trodd.Du kanske sa att du var terrorist istället för turist!

Idag är Jossan här och försöker fylla tomrummet.B.la ska hon göra smoothie (men ingen jordnötsmacka)Puss och kram

2010-10-13 @ 20:08:49
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej min alskade mamma!

Saknar dig ocksa, ska forsoka fixa en webcam sa att vi kan skypa:)

haha nej om jag skulle sagt det skulle jag nog fatt aka raka vagen tillbaka hem. Nu ska jag ut och springa!



Puss

2010-10-13 @ 20:19:17
Postat av: Jossan

Du behöver inte ha en webcam för att kunna skypea. Mamma undrar varför du inte är inloggad, nu när jag kirrat biffen åt henne! Puss

2010-10-13 @ 22:03:24
Postat av: Julia

Jag har sett att mamma och pappa varit inloggade hela natten :-).

2010-10-14 @ 07:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0