Downtown Vancouver

Har kommer, som jag lovade bilderna fran i mandags. Tog dessvarre inte sa manga eftersom det osregnade hela dagen och jag ar lite radd om kameran. De flesta bilderna ar fran Standly Park, som ar en jattevacker park vid vattnet precis i city.




Jag alskar verkligen hosten!





Jag kom gaende pa stigen och ratt var det  var sa kom det en sjo i vagen, mitt pa stigen. Kontigt stalle att anlagga en sjo om ni fragar mig!

Fint med san underbar natur precis brevid smeten.



Jag blev lite glad nar jag sag denna skylt, sa jag vara bara tvungen att ga in. Det blev inget kop men daremot pa en annan Sverigejatte. Hm..undra vilken! For att ge dig en ledtrad Josefin: Det var "Acne"! Ett internskamt som ni andra tyvarr inte fattar.

"We are all Canucks" hoho! Vi har iaf fatt biljetter av en snall bekant till Ted & Maureen till en match senare i vinter. Sa min forsta hockeymatch, live och pa tv, NAGONSIN kommer att bli en NHL match. Lite coolt!

Det har ar da dagens skord. Inte sa mycket men jag var mer inriktad pa att turista runt an att shoppa och sen har jag blivit lite snal tror jag. Men nasta vecka blir det nog andring pa det.

Nu ska jag aka och kolla pa lite halloween grejer med Maureen och nar jag kommer hem kommer det upp lite bilder fran tavlingen igar.

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha. Du kan ju inte skriva: hm, en annan sverigejätte. Lite för uppenbart om det var HM du meena!! Jag vill ckså gå på NHL-hockey. Kan du inte spara på det! Bara liiite. Fin späckhuggare!

2010-10-28 @ 17:03:49
Postat av: Johanna

Det skulle ju kunna vara Lindex ocksa! Men Josefin, du kan inte hinna med allt som jag gor pa ett halvar pa 1-2 veckor syrran!

2010-10-28 @ 18:47:21
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/
Postat av: n-r

Såg du några björnar i parken? Första gången jag var i Vancover tränade jag varje morgon i parken. Vissa delar var rätt vilda. Jag sprang på ett konstigt djur som jag frågade en kille vad det var. En raccoon sa han, vilket jag inte hade en aning om vad det var. När jag kom hem och slog upp det visade det sig vara tvättbjörn som jag trodde var mycket större. Sedan antecknade jag det i min lilla engelska glosbok men bra ord att kunna ;-)



/n-r

2010-10-29 @ 12:00:04
Postat av: Johanna

Inga björnar men jag har sett några raccoons, de är väldigt vanliga här. Ska försöka fota en någon gång!

2010-10-30 @ 07:47:28
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/
Postat av: Julia

Du fattade väl pappas subtila hint? SKAFFA EN LITEN BOK!!! Men jag tycker du ska göra det, det är ett bra sätt att lära sig.

2010-11-01 @ 10:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0