Fraser Valley

Igar arrangerade vi The Fraser Valley Cross Country School Championship. Det skulle kunna beskrivas som Skol DM i terranglopning, med enda skillnaden att detta inte var DM utan typ en mix mellan KM och DM. Jag har sjalv sprungit Skol DM i friidrott (for jag tror val inte att vi har skol terrang DM hemma?) for nagra ar sedan och jag skulle uppskatta att vi var mellan 10-15 st pa min distans, som jag tror var 2000 m eller nagot sant. Det var ungefar antalet utovare i alla grenar, sa vi var val ungefar 150 st skulle jag tro.
Igar var det 1000 ungar som sprang! Och detta var bara fran skolor i naromradet och bara i en gren. Lite galet men jag har fatt lara mig att skolverksamheten ar mycket storre och viktigare an klubbverksamheten har. Lite annorlunda fran hemma!
Har kommer ett gang med bilder, inte for att ni kommer bry er sa varst mycket eftersom ni inte kanner personerna men manga har ju onskat mer bilder sa varsegod!


Grymt snygga armskydd! Not. Det var manga bra lopare som hade sanna, sa de maste haft nagon mening.


Pa lordag arrangerar vi nasta tavling som ar BC Championship. Det ar ungefar som svealandsmasterskapen dar hemma. BC star for British Columbia, som ar den provinsen jag bor i. Detta ar en klubbtavling sa det kommer vara mycket mindre folk (ca 450-500), trots att folk i alla aldrar tavlar.

Nu har jag gjort er lite mer allmanbildande och det ar ju alltid natt!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad hände med tjejen som ligger ner i backen??

2010-10-28 @ 17:06:32
Postat av: Johanna

Hon foll ihop av typ utmattning och sen satt hon och grat i en timma. Gillar att du kommenterar sa mycket!

2010-10-28 @ 18:49:28
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0