Fredag

Jag måste bara säga att jag är besviken på er. Inte ett enda brev på tre veckor, fy skäms! Så här är min adress igen iaf ni har tappat bort den (för vad skulle annars anledningen vara till att jag inte fått något kort?) Jag lovar att svara på dirr.

Johanna Persson
C/O de St. Croix
2445 124 B
St. Surrey BC
Canada
Mest besviken är jag faktiskt på Ms. brevskrivare hon själv, Julia. Du som skickar så många brev till alla hela tiden och inte ett enda har jag fått. Kollar i brevlådan varje dag och den gapar alltid tomt.
Nu låter det som att jag är mobbad och inte har något bättre för mig och så är det inte. Men jag råkar bara gilla att få brev!

Nu ska jag sova för imorgon blir det ett till 12 timmars pass. Om inte längre!

Puss
J

Kommentarer
Postat av: n-r

nja, fysiska brev känns dåtid. Lite modernare än så trodde jag nog att du var ;-)

Hoppas allt går bra på BC-mästerskapen. Såg du någon ny stjärna?

2010-10-30 @ 17:27:46
Postat av: Julia

Ja, ja jag vet riktigt dåligt av mig. Men så går det när man lever i the fast lane. Har inte haft mycket slötid och därför prioriterat farmor och Tobias. Men du ligger på tredje plats, det ska du veta ;-).



/



Syrran i volvons baksäte påväg från Värmland

2010-10-31 @ 18:55:52
Postat av: mamma

Ja, det är dåligt men det blir ju så i teknikens

tidevarv.Det händer ju liksominte hur mycket som helst....och vi skypar ju när du har tid (dock inte så ofta)Jag sitter varje kväll och väntar att du ska vara online... Messade Elin igår och frågade om hon skulle med till gymmet men nej hon skulle plugga..Så man kan säga att det är Elins fel att jag inte kom iväg till gymmet.Mörkret la sig och jag med det.Nej, det gjorde jag faktiskt inte. Jag städade tvättstugan inför att den nya trumlaren ska komma.Jag väntar nu att Jossan ska hjälpa mig bära in den imorgon Dags att bekänna färg..Puss till Kajsjohanna !

2010-11-01 @ 21:24:27
Postat av: Johanna

Pappa, det gick bra. Var sjukt jobbigt bara. Men jag träffade några orienterare så jag o Ted ska åka på en orienteringsträning på söndag.

Okej Julia, det är ju skönt att veta att jag iaf finns med på din lista:)

Mamma: Vi ska skypa snart, jag lovar! Jag loggar in i morgon och ser om du är inne då:) Okej, men lägg inte ner träningen nu när jag är borta mamma. Kämpa på!

Puss min kära familj!

2010-11-02 @ 06:50:46
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0