Kvällstankar

Glömde ju säga att jag var och fika med mina favoriter (ja jag har många, så ni andra behöver inte känna att jag gillar er mindre) idag. Är det inte typiskt att man har det som bäst när man vet att någonting närmar sig slutet?! Som i trean och framförallt innan studenten. Vi trivdes som bäst med varandra och hade det asroligt precis innan studenten och det är samma sak med mig, Elin och Karro. Vi har alltid varit kompisar men nu är det som att alla har hittat sin plats och vi är trygga med varandra. Typiskt men som ni sa själva, ni får hitta en bättre, snyggare, smartare och roligare kompis som kan ersätta mig;)
Kommer hur som helst sakna er (och självklart era underbara män) massor. Vi ses på Skype i veckan?



Godnatt allesammans, vi hörs på Arlanda!


Kommentarer
Postat av: Kungkarro

Saknar dej reeeedan PERRE!!! Galet mycket! uppdatera mej massoooor:P<3

2010-10-12 @ 17:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0