Onsdag den 6:e oktober

Den här dagen började på sämsta tänkbara sätt kan man säga. Jag vaknade (alldeles för sent) och kände att jag hade ont i halsen (igen!) och fruktansvärd huvudvärk. Jag sträckte mig efter telefonen och insåg att den var kokhet och gick inte att få igång. Sen dess har jag försökt få liv i den utan något resultat. Fan vad otajmat att det skulle hända nu!
Jag har i alla fall satt igång med packningen ordentligt idag och jag har insett att jag aldrig kommer få plats i min väska. Den är full nu och då har jag inte lagt i ett enda par skor eller någon nessesär. Åh...
Nu ska jag gå och fota mammas smycken som jag har lovat. Hoppas på bättre lycka där! Om det blir bra kanske jag lägger upp någon bild sen.

Over and out

J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0