Söndag

Nu är jag äntligen färdigpackad! Efter att ha plockat ut några kilo kläder och lagt alla mina skor i skidfodralen har jag nog ingen övervikt längre. Det känns konstigt i hela kroppen att det är imorgon jag ska åka, men gud vad roligt det ska bli! Att komma över tröskeln att jag inte skäms så fort jag pratar engelska för att jag tycker att jag är dålig, att pumpa puder så att mjölksyran sprutar och åka obegränsade mängder skidor, att få nya kompisar och kontakter, att få upptäcka ett nytt land m.m. Listan kan göras lång så jag ser verkligen framemot det. Men det är såklart mycket jag kommer sakna hemma också!
Nu ska vi gå och ha en sista familjemiddag. Bilen går 06.00 imorgon och ca 24 timmar senare landar jag hos min nya familj!
Här är en bild från igår. Då var det 25 manna fest som gällde. Roligast var förfesten, resan till festen, att få krama alla fina människor hejdå och den två timmar långa hemfärden med en stupfull Petter.
Hans kommentar när han vaknade imorse var: "Alltså jag har ett svagt minne att jag var på Mc Donalds igår, var jag det? Hmm.. jag var nog ganska full igår!" HAHA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0