Måndag

Pappa och mamma var på landet i helgen och efter att ha varit nere i källaren för att hämta en väska har jag inte svårt att tänka mig vad de fördrev tiden med. Herregud, heeela golvet är täckt!

Den lilla maskinen är en torkningsgrej som pappa köpte för några år sedan. Han har max använt den 5 gånger och om han planerar att torka all svamp i den kommer det ta många veckor.



Nu ska jag gå mot strömmen och ta upp några vaniljbullar ur frysen.
Jag och mamma försöker vänja in pappa i min roll här hemma, så nu är det svenska New York fruar som gäller (som han förövrigt säger är förnedrings tv, kom med nått nytt!). Vad blir nästa steg? Ska jag kanske till och med kunna lära honom att baka?!

/J


Kommentarer
Postat av: Robban

Kommer aldrig att ske. Skäms så att jag rodnar över att mina släktingar kan förbruka sina liv på sånt skit, tacka vet jag Angry Birds ;-)

2010-10-05 @ 09:18:22
Postat av: Julia

Han kan ju faktiskt baka. Banankakor!

2010-10-05 @ 16:06:24
Postat av: Johanna

Men det var ju 20 år sen sist han bakade det. Det är upp till bevis som gäller!

2010-10-05 @ 21:03:56
Postat av: Josefin

Jag tror du ska passa dig för att lära han baka, för det kommer bli som med banankakorna all over igen. Det är lite kamin-mannen över pappa! Och använd bastun för fan! Torka äpplen i torken om det nu är så kul att använda de:)!!

2010-10-05 @ 21:11:23
Postat av: robban

det heter honom inte han och den inte de ;-)

2010-10-07 @ 11:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0