En helt vanlig sondag

Idag har jag varit och lekt med barnen pa formiddagen. Julia tror att jag ar pa traningslager, men bara sa du/ni vet sa ar det traning med 10 aringarna som galler och det innebar hejning och lite joggning i tva timmar. Ville bara klara ut det! Sa Josefin, du behover inte vara orolig att jag ska trana och bli battre an dig!

Idag har det iaf varit en fantastiskt fin, solig och varm sondag! Jag vaknade ganska tidigt, gick ut med Maureen i hot tuben, at frukost och akte ut till taningen som lag precis vid gransen till USA. Har precis fatt reda pa att allt tyvarr ar ganska mycket dyrare har i Canada an i USA (fortfarande billigare an hemma men anda). Sa da ar det ju tur att vi bara bor 6 km fran gransen och en shoppingresa dit ar redan inplanerad. Sen kanske det blir nagon tripp till Seattle och froken Janten nagongang ocksa:)
Efter lunch har jag skrivit nagra brev, last, tagit det lugnt och gatt en promenad med Ted for att lamna tillbaka filmen vi hyrde igar.  Nu borjar antligen engelskan flyta pa lite battre sa vi pratade hela eftermiddagen och nu forstar jag nastan allt de sager. Nickar o skrattar lite nar jag inte fattar, vilket ar ganska ofta ibland!


Skypa imorgon mamma & pappa? PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0