Jag borjar vanja mig med mitt Surreyliv och jag gillart!

Nu borde jag ha gatt och lagt mig for lange sen, sa det blir bara en snabb uppdatering om dagens handelser. Pa fromiddagen lekte jag hemmafru, stadade lite och tvattade. Sen skypade jag en timma med mamma och Julia, cyklade en runda ner till havet, handlade lite och fikade pa Starbucks (farligt!). Sen mailade jag lite, fixade lite bankarenden(vuxenpoang, katjing!) och dammsog mitt rum. Nar Maureen lite senare kom hem akte vi och handlade mat och kollade pa halloweengrejer. Maureen alskar halloween(precis som alla i amerika och kanada gor!) sa hon gick bananas. Jag far lite prestationsangest nu, maste fixa en drackt. Hittade en jattesot pumpadrackt som skulle vara klockren och jag vet ju att jag ar kort och liten, men att komma i en drackt for 3-4 aringar ar nog lite val optimistiskt.
Sen nar vi kom hem och skulle ata fick jag en liten halloweenpresent, "It's for our daughter" som Maureen sa. Gulligt!



20 grader och sol idag igen. Var ar allt regn som jag har blivit lovad?

Mmm..Toffee mocha frappuccino ar min nya favorit! Jag brukar inte gilla sota kaffedrinkar, sa detta kanske ar ett tecken pa att jag har borjat vanja mig vid allt sott, sliskigt och amerikanskt. Om jag later det bli en daglig vana att ga till Starbucks sa kommer jag kunna rulla hem i April, hihi!!

Sahar kankade jag runt idag, i vantan pa att jag ska tillstandet att kora har i Canada sa anvander jag cykeln.
Salange det ar sahar fint vader gor det verkligen ingenting!

Sot liten present!

Nu pa kvallskvisten gav Ted mig ett matteproblem som han ville ha hjalp med. Jag lyckades namligen namna, for nagra dagar sen, att matte var mitt favoritamne i skolan. Varfor? Jag kom bara inte pa nagotannat att saga och matte har jag anda alltid tyckte ar okej.
Sa nu kom han och tankte att jag skulle klara av detta! For det forsta sa drog han saklart hela problemet pa engelska, sa jag fattade kanske halften av vad han sa och for det andra har jag inte raknat matte pa over 4 manader. Men det ar skrammande hur fort man glommer bort allt man lart sig. Jag kommer inte ihag nagonting av matte D och E langre! Sa min kara familj, nar ni kommer och halsar pa mig far ni allt packa ner nagra mattebocker for jag kan inte komma till teknis och inte veta vad differensialekvationer ar. Pinsamt!

For att helt byta amne, varfor kom det inget Gossip Girl avsnitt idag? och det ar faktiskt inte bara jag som blev irriterad. Jossan, Julia, Karro, Elin: har ni nagot vettigt svar?

KRAM!

Kommentarer
Postat av: elin

Det där med pumpadräkten är nog inga problem! På SM-festen klämde jag mig i en snövitdräkt i, i och för sig str 140. Men ändå ;)

2010-10-20 @ 16:23:03
URL: http://elinmansson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Alltså. Inget GG. Vad är grejen? Hade suttit i skolan hela dagen trotts att jag var dödssjuk. Skrivit tenta och kommer hem sent. Det ENDA som fått en att orka hela dagen är att man vet att det ligger ett nytt avsnitt och väntar där hemma. Men neeeej! Så lätt var den dagen förstörd.



Du verkar ha det bra iaf:)! Skype ikväll kanske??

2010-10-21 @ 17:12:20
Postat av: Johanna

Ja jag vet, samst! Jag har en annan skypedate klockan nio, men annars kan jag. efter eller fore? :)

2010-10-21 @ 18:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0