1 årsdag!

Glömde ju helt bort att vi hade ettårsdag igår, mitt fina körkort och jag. Det firades med en rolig utgång igår! Bilder från det kommer imorgon för nu ska jag sova, vilket jag iofs har gjort i stort sett hela dagen. Imorgon börjar en ny vecka och innan denna vecka är slut, närmare bestämt på fredag kan jag räkna dagarna som är kvar på fingrarna. Det ni!



Jag bjussar på en bild från Spring Cup i våras när jag fastnade i leran och blev bogserad därifrån. Nu när vi ändå är inne på körkort!


Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Klara

vill se bilder från helgen!

2010-09-27 @ 17:19:59
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: KungKarro

Hon som tog bilden va jäävligt snygg ska du veta;) fan vilka minnen:P den där resan va fett kuuuul!

2010-09-28 @ 17:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0