En månad kvar...

Om exakt en månad sitter jag på ett flyg till Kanada. Jag ser fram emot det jättemycket men och andra sidan vill jag att den här sista månaden ska gå extremt sakta. Jag har det så grymt bra hemma, med kompisar och familjen och allt så jag skulle lungt kunna vara hemma länge till. Men det är bra att komma iväg och jag är säker på att jag kommer få ett helt fantastiskt halvår. Men det var lite kul när mamma hämta mig på flygplatsen igår (det är billigare att flyga hem från skåne än att åka tåg, helt sjukt!) och sa "Åh det känns som att det var jättelänge sen jag såg dig och det var bara 1,5 vecka. Tänk när du är i Kanada, då kommer jag hinna glömma bort dig!" SNÄLLT!

Idag har jag iaf tränat och fikat med mamma och Jossan innan mamma drog iväg till flygplatsen och åkte  till Nice. Snacka om lyxlirare! Nu ska jag ta mitt pick och pack och åka hem till Johanna på kalas. 4/5 toasters på den!


Min älskade mamma (med väldigt hoptryckta tuttar!)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Julia

lyxlirare med all rätt. Du var nog för liten att fatta hur hon slet när vi var små. Typ, måndag eftermiddag, tre bråkiga ungar, 40-graders feber och en man i London.

2010-09-11 @ 22:03:45
Postat av: JP

Jaja jag har inte sagt något annat:) Klart hon är värd det!

2010-09-11 @ 22:59:26
Postat av: Elin

Ah, den berömda korvtutten! Ännu en sak jag och Eva har gemensamt, vi är verkligen bästisar!

2010-09-13 @ 15:52:22
URL: http://cajjsunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0