HEMMA!!

Nu har jag landat på hemmaplan och efter en mysig dag med mamma sitter vi nu hos Julia i Aspis på middag. Vegiterianen bjöd på en riktigt god köttgryta och nu blir det snart dessert. 
Dagarna hos farmor var mycket trevliga men ganska mycket jobb. Gräsklippning, matlagning, städning m.m Men farmor är en klippa! Jag var där ganska länge, därav den dåliga uppdateringen. Förlåt Sara, men nu jäklar ska jag komma igång igen!
Imorgon blir det middag och bus hos Johanna, på söndag är det kanske tävling och fika hos Elin & Jonas som gäller och på måndag kommer Anna & Moa från Eksjö. Det kan absolut inte bli bättre! Så förhoppningsvis har jag mycket att blogga om framöver.

Nu ska jag vara lite social med en av min favoritmåg. Synd att du jobbar Petter, vi saknar dig!


Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jihoo!! Du lever :) hade allt börjat fundera...

På tal om besök från Eksjö.. Har du tid för mig första helgen i oktober, som vi sa? :)

2010-09-10 @ 23:10:50
Postat av: JP

Jajemens! Har planerat för det:D

2010-09-10 @ 23:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0