Jag lever!

Till alla (ana en viss ironi) mina ca 20 unika läsare vill jag be om ursäkt för sjukt dålig uppdatering på sistone. Men när man har två småläningar på besök i storstan har man fullt upp med annat. "Kommer det finnas sån där stor popcornmaskin på bion?" var en av alla roliga kommentarer som Anna & Moa sa under dessa dagar. Vi har i alla fall haft det otroligt roligt och det var verkligen jätteroligt att ni kom tjejer! Jag guidade runt dem i stan och det har shoppats en hel del. Får visa bilder från våran lyxiga Amerikanska pannkaksfest som vi hade idag när jag har lagt in bilderna i datorn. Men nu måste jag verkligen sova. Mår skit och håller alla tummar för att jag mår bättre imorgon för då ska jag åka och besöka Johan i Norrköping.
Hoppas hoppas att jag vaknar frisk imorgon bara!

Later!

Kommentarer
Postat av: ellen

det är iof nice att man har med ett profil-bröst på headern

2010-09-17 @ 18:54:39
Postat av: Johanna

Jajemens! Du hänger alltid med på ett hörn;)

2010-09-17 @ 23:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0