Söndagsnöje!

Älskar dagar som denna! Först åkte vi ut till tävlingen och träffade massa sköna människor. Sedan bestämde jag och Jossan oss för att vara lite husmorsliga så vi åkte och pallade äpplen och gjorde äppelmos. Vid tre tiden tog vi en burk äppelmos under ena armen och alias under andra och begav oss till Elin och Jonas lya för lite födelsedagsfika och aliasspel. Jag sög dessvärre båda gångerna vi spelade men det var trevligt ändå (och gott fika vilket kompenserade det dåliga resultatet). När Elin och Jonas slängde ut oss åkte jag och storhandla och nu sitter jag här och myser. Intresseklubben antecknar I guess! 

Här kommer lite bilder från tiden hos farmor och gårdagskvällen, som förövrigt var väldigt lyckad. Johanna bjöd på ett otroligt roligt kalas med favorit i repris lekar från när vi var små.




Farmors fantastiska växthus



Hennes fina hus





Massa roliga lekar! Hur taggad ser Elin ut för få-i-spiken-tävlingen?!



En favorit!





Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0