Welcome into the scandalous life of Persson's elite

Idag har det levererats ett mycket stort och fint paket till flemingsväg och innehåller självklart delar av min, Karros och Elins outfit tills på lördag. Karro & Elin: DET ÄR SJUKT BRA!
Annars har min dag mest bestått av packning, åkt ärenden till mamma och fixat lite inför maskeraden i helgen.

Men igår var det som sagt Josefins födelsedag, något som firades stort. Efter vår mysiga familjefrukost gick jag runt hela stan för att leta efter hjärtmusslor, en bra SingStar skiva och en Dualit elvisp till Jossan. Efter många timmars letande satte jag mig tillslut på tunnelbanan till aspis. Där gjorde jag knäckkakor, städade, tränade och åt en jättegod middag hos Jossan & Petter.

För att hoppa till något helt annat så har jag mailat ganska mycket Maureen och Ted, dem jag ska bo hos i Vancouver. Han skrev att han tyckte att det var bra att jag kom i början av oktober för någon vecka senare skulle de arrangera två löplopp som han ville att jag skulle vara med i (hjälp! Mitt senaste löplopp var minimaran när jag var typ 12 då grät jag och nästan kissade på mig innan start för jag var så nervös).
Då var jag tvungen att skriva som det var, att jag har varit skadad i knät, en del sjuk och även av ren lathet inte tränat så bra på sistone. Då skrev han " Sorry to hear you are injured again. We have a hot tub to help fix injuries and prevent colds.  We also start every morning with a large fruit smoothie." HAHA!

Här kommer lite bilder:


haha!   


Hjälpte mamma att fota lite nya bilder till hennes hemsida också. Hon är så duktig min mamma! 


Fotade även lite blommor. Elin, får jag godkänt?


Här är då det stora och finfina paketet. Det är lite lockande att visa er vad som är i men ni får allt vänta tills på lördag.




I know you love me

XOXO


Kommentarer
Postat av: Elin

Vi får jobba lite på det, men du är på rätt väg ;)

2010-09-30 @ 10:52:51
URL: http://cajjsunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0