GO CANUCKS!!

Nu ar jag hemma hos Gilian som bor i ett jattefint hus bara nagra minuter fran downtown.
Det ar namligen sa att vi ska ga pa en canucksmatch ikvall:D
Woho! Jag ar sa jakla taggad. Jag har aldrig sett en hel hockeymatch i hela mitt liv eftersom jag aldrig gillat hockey. Men sen jag kom hit sa har jag borjat kolla pa det mer och mer och blivit ganska intresserad. Huvudorsaken till det ar nog formodligen att dom tva basta spelarna i laget ar svenskar och sen sa spelar mammas, jossans och min favorit Samuelsson jakligt bra just nu.
Sa min forsta hockeymatch ever kommer alltsa bli en NHL match live. Jag och Gilian satt och taggade i bilen hit och snart sa ska vi mota upp hennes bror och hans kompis.
Juste namde jag att vi har VIP platser? haha! Giliansbrors flickvans pappa ar sportchef eller natt liknande i laget sa vi fick biljetterna gratis. Katjing!


Nu maste jag kila men rakna med bilder imorgon!

Puss

Little J

Kommentarer
Postat av: Engström

Det är bra Johanna, hockey är kul! :D

2011-02-10 @ 19:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0