Helg!

Vilket sjukt väder det är idag, varmt, soligt och skönt. Nästan som sommar!
Jag har inte hittat någon träningsmotivation än men jag försöker iaf äta lite bättre
(men jordnötsmackorna till frukost har jag inte lyckats sluta med).



Nu ska vi åka iväg till Kamloops, en stad som ligger ca 4 timmar härifrån för vi ska nämligen coacha barnen i helgen. Det är tävlingar både lördag och söndag och om jag fattar det rätt så ska även Maureen tävla.
Lite tråkigt att det är den här helgen som Fillan och hennes kompisar kommer till Vancouver för vi hade så himla roligt förra gången. Men det blir nog kul med barnen också!

Hoppas alla får en grym helg!

Puss

Little J

Kommentarer
Postat av: MALIN

Åh, det ser ju för härligt ut! Har ni sommarvärme redan?

Men du, söta lilla vännen. Jag vill prata med dig, jag vill boka in en skype. när när? :) I början av veckan? Imorgon, eller på tisdag?

Puss

2011-02-21 @ 00:02:58
URL: http://liteommalin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag skickar ett mail på facebook så får vi bestämma:) I början av veckan blir kanon för sen åker jag till Lake Louise.

Puss

2011-02-21 @ 06:34:07
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0