Torsdag

Istället för att sitta hemma och deppa för att vi var tvungen att ställa in resan till Lake Louise så åkte jag över till USA (närmare bestämt gruppen Death Cab for Cuties hemmastad Bellingham) och köpte ett par nya löparskor idag. Köpte samma som jag hade innan men tyckte dom var ganska dyra. Men när jag insåg att dom kostar nästan 2000 kr hemma och jag betalade ca 750 kr så tycker jag nog att det var ett ganska bra köp ändå. Gick även in på Target och köpte lite underkläder eftersom jag levt i enbart två bhar och typ 10 trosor i 5 månader. Frääääscht!

Jag åkte hem lite gladare än jag var innan trots att tjejen vid gränsen var en bitch och frågade ut mig i säkert en kvart (tullmänniskor och jag går inte ihop).  Sen var det dax för träning och alla mina favoriter var där idag. Lilla Catrina ville hålla i handen hela träningen, Abbey var underbart söt och lillgammal som vanligt, Daniella & Rorey var grymma som alltid och 5 åriga Jack var lika skarmig som vanligt. Listan på alla underbara barn kan göras lång och jag kommer helt klart sakna alla dessa små troll när jag åker hem.

Kvällen avslutades med kanadensiska pannkakor (alla tycker att jag ska säga kanadensiska istället för amerikanska, men vad fan är skillnaden liksom?) och lönnsirap. Mmmm....
När jag kommer hem ska jag ta tag i mina matvanor, jag lovar!

Over and Out

 

Johanna


Kommentarer
Postat av: Elin

Känns ju lite äckligt om du inte har tvättat dina undisar sen du kom dit. Bra att du köpte nya tycker jag!

2011-02-25 @ 10:52:29
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: Johanna

jAG VISSTE ATT DU SKULLE KOMMENTERA DET!!

2011-02-25 @ 20:41:20
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/
Postat av: Jossan

Exakt hur var han skarmig? Gick han runt med knivar på träningen?? Farlig unge det där!

2011-02-27 @ 18:05:42
Postat av: Johanna

Höhöh!

2011-02-27 @ 21:19:32
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0