Dagens!

Eftersom jag tycker att Elin är en grymt cool tjej så ska jag nu
sno hennes senaste blogginlägg rakt av.
Här kommer ett gäng riktigt klockrena (Elin, där fick jag allt till det va?)
bilder på mig själv och mitt nya nagellack.



Vilken klockren modebloggspose!



Tjejen med fetaste håret i stan och men lacket Up front & personal från O.P.I.
Mer guld åt folket!
(ser dock lite vitt/gult ut på bilden)



Nu sitter jag och väntar på att Alexis ska hämta upp mig och sen blir det sushi för hela slanten.
Mumma!
Kommer hem ganska tidigt för sen kommer nämligen Gill över.
Det har börjat bli en trevlig tradition att hon sover över och vi kollar på
Off The Map tillsammans på onsdagar.

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Tycker du gör ett riktigt bra jobb när du kör! Yo go girl! Klockrent(hö hö hö).

2011-02-24 @ 10:37:37
URL: http://cajjsunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0