Hockeydax

I fredags var som sagt jag, Gill, Dani och hennes syster och kollade på hockey. Det var väldigt kul även om själva hockeyn inte höll samma kvalite som på en Canucks match. Sötaste var tjejen framför oss med sin målvaktshjälm, 6:åringarna som spelade i pausen och kinesen bakom oss. Vi drack öl, käkade popcorn, åt M&Ms och skrattade. Efter matchen skjutsade vi hem Dani och hennes syrra och sen åkte vi hem till Gill. Tjejerna skulle gå ut och ville att vi skulle hänga på, men eftersom Gill körde så bestämde vi oss för att åka hem och dricka te och kolla på Friday Night Lights istället. Så tack vare Gill är jag nu fast i den serien och det finns 5:e säsonger så när jag känner mig rastlös vet jag ju vad jag kan göra.
Efter en liten sovmorgon i lördags gick vi upp och gjorde frukost, chillade och kollade på några avsnitt till innan hon skjutsade mig till Skytrainen.
Det var som vanligt väldigt kul att hänga med Gill och hon är faktiskt på väg hit nu för lite söndagsmiddag och mys.






Jag har inte gått och fått E kupa utan det är min halsduk som jag har innanför jackan.
Om någon undrade, haha!






Ps. Vilken jäkla Hockeybrud jag har blivit. På tisdag ska nämligen jag och Ted på
Canucks - Culumbus Blue Jackets
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0