20110101

Eftersom jag går efter samma filosofi som pappa (ett exeplel: Om man har bröd och så köper man nytt bröd, då äter man ju det färska först och sen det gamla istället för tvårtom för då får man ju aldrig färskt bröd.) så kommer här ett inlägg om mitt nyår och sen när jag har tid över kommer inläggen om min jul och Tofino.

Gårdagen började med middag här hemma och sen åkte vi iväg till Alexis hus för lite tilltugg och prat. Lucy var också där så vi smet iväg från de vuxna och pratade massa medans Alexis försökte klura ut vad hon skulle ha på sig. Efter någon timma skjutsade Ted och Mo oss till Alexis och Lucys kompis Amy som hade en fest hemma hos sig. Innan vi sa hejdå till Ted och Mo sa dom: "Ring när ni vill komma hem så kommer vi och hämtar er, oavsett när det är" Bästa bonusföräldrarna ever skulle jag säga!
Timmarna flög iväg och jag pratade med massa nya människor. Även om jag, Lucy, Alexis och en tjej som heter Emma höll ihop ganska mycket. Det var verkligen som man tänker sig en High Schoolfest. Många fulla ungdomar, hånglande par i soffan, tjejer med stringtrosorna uppdragna till naveln, roliga lekar m.m. En av Alexis kompis kom fram till mig och började prata och när hon förstod att jag var från Sverige blev hon helt till sig och sa "Åh vilken tur Alexis har, jag har alltid viljat ha en svensk kompis" haha! Jag fattar inte varför alla tror och tycker att Sverige är så exotiskt. Men folk var inte bara exalterade att jag var från Sverige utan det fanns några riktiga hockeyfans där som inte tyckte det var jättekul att Canada hade fått stryk av lilla Sverige i JVM igår. Jag påpekade att eftersom det finns typ 23 miljoner fler kanadensare än vad det finns svenskar så är det ju konstigt att dom inte är bättre än dom är. Men det var ingen som höll med mig om det eller ville fortsätta den diskutionen. Konstigt!

Jag hade inte kameran framme så mycket eftersom jag var rädd att någon full unge skulle råka hälla något över den.

Lucy & Alexis

Alexis, Emma & en tjej vars namn jag inte kommer ihåg.















Det måste ju vara nått fel på killen. Vilken normal person har en tröja där han skrivit "I love pussy" på?

Självklart hade vi Happy New Years diadem.

Som ni ser är det mest bilder på samma personer. Det är för att jag inte hängde så mycket med marijuanakidsen!

Little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0