20110128

Nu sitter jag och dricker te och skriver ett brev till min älskade farmor som fyllde år förra veckan. Väldigt mysigt det här med brev och jag är glad att det är så många som färstår det. Fick ett brev igår:

"Snart ska jag gå och fika med en tjej jag träffade på ett mingel i december. Hon verkar jättejobbig, pratar knagglig svenska och är mullig. Haha, en riktig kanontjej helt enkelt!"


Det finns bara en person som skriver sånt. Vem undrar säkert ni. Men det får ni nog helt enkelt fundera på!

Imorgon är det träning, coachning och bankett som gäller. Ska även försöka klämma in lite skidor i Cyprus denna helg. Får se om jag lyckas med det!

Nu ska jag skriva klart mitt brev och planera min framtid. Jag har en eller faktiskt två väldigt roliga grejer att berätta för er nästa vecka, men det tar vi då.Vilken jäkla cliffhanger!


PUSS

Little J

Ps. Pappa, lever du? Hur var din dag? fick du något roligt? Du kan ju slänga iväg ett mail när du har tid. Och det får gärna vara mer utförligt än:   

ok   

/n-r

Kommentarer
Postat av: Nils-Robert

ok, gör det



/n-r



;-)

2011-02-02 @ 14:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0