3 månader!

Igår hade jag varit här i St. Surrey i 3 månader. Är lite kluven om jag tycker tiden går fort. Den går och enda sidan grymt fort, jag upplever så mycket roligt varje dag och iblad önskar jag att tiden bara kunde stanna till ett tag. Men och andra sidan känns det som det var evigheter sen det var 25 manna fest och jag sa hejdå till alla nära och kära. Men en sak är iaf säker, jag trivs som fisken i vattnet här och ser verkligen framemot mina resterande månader.



Idag gick jag på långpromenad längst vattnet och försökte lära mig att ta kort på mig själv. Något jag tycker känns konstigt och pinsamt. En fördel kan ju vara att sminka mig lite nästa gång. Men jag måste nog öva lite på poser för av 30 kort blev ett enda okej och resten skit.
Någon fjortis som skulle vilja ge mig några tips?

Puss & Kram

Little J

Kommentarer
Postat av: Henke

Om du har fått en bra bild utav 30 så är det bra. Det brukar krävas 100 st innan jag blir nöjd med en. Man lär sig mycket på att ta många bilder.

2011-01-05 @ 11:19:33
Postat av: Elin

1 av 30 är väl bättre än 0 av 30;)

2011-01-05 @ 12:18:26
Postat av: Sara

Måns tyckte jag skulle skriva här och hjälpa dig eftersom jag är en fjortis. Så här är mina tips:

Tips 1: räck ut tungan åt höger eller vänster, skapa ett V med pek-och långfingret (segertecknet). Tar en bild.

Tips 2: håll kameran över huvudet och vinkla neråt. Du ska kolla rakt upp i kameralinsen, men utan att böja upp huvudet. Le ej. Ta en bild. Gärna ska hela armen som du tar kort med finnas i förgrunden. Gör bilden svartvit och täck över näsan med en svart klick från paint.



Hoppas det blir fina kort! ;) hahahaha!



/// tips från coachen.

2011-01-06 @ 09:20:15
URL: http://juliasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0