En riktig gubbe!

55 år. 55 ÅR!! Helt sjukt men idag fyller min käre far 55 år. Jag var helt säker på att han fyllde 54 i år men när mamma var här påminde hon mig lite diskret om att det är i år hon och pappa officiellt blir riktigt gamla och byter klass till D55 och H55. Nu kan man ju säga gubbe till han utan att man skämtar!
Nu är du närmare 60 pappa! Haha ussch, det kanske man inte får säga?!

Jag vill bara säga massa grattis till dig pappa, jag hoppas verkligen att du får en kanon helg och jag älskar dig massor. Jag ser faktiskt framemot att du blir äldre för då jämnas det ut lite mellan oss i lägndskidor, när vi paddlar kajak och... vad mer? Inte löpning iaf. Sprang från dig första gången när jag var typ 11. Men du kanske blir mer lugn och harmonisk ju äldre du blir och sen hoppas jag att du ska varva ner lite på jobbet snart (vad var det du sa? Jag ska pensionera mig när jag är 40..45..50..55. något nytt bud?) så att du inte dör av en hjärtattak när du är 60.
Det där var mina önskemål som du kan ta med dig nu när du börjar vägen upp mot sextio. Haha!



Älskade pappa!

Du vet att jag gillar att jäklas med dig och jag är den första att skriva under att du inte haft det lätt med fyra tjejer i huset. Vi har trampat ner dig sen dag ett och det är oftast vi mot dig och inte föräldrarna mot barnen. But face the fact, du har behövt det. Eller som vi brukar säga: "Han skulle vara alldeles för odräglig annars. Vi gör honom bara en tjänst!"

Puss & Kram

Din lilla minsting

Kommentarer
Postat av: Jossan

Din snutis ska det väl va:)!

2011-01-28 @ 11:52:34
Postat av: kungkarro

Haha va rolig du e! Saknar dej galet här hemma<3

2011-01-30 @ 17:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0