Off we go!


Imorgon 06.30 drar vi iväg till Kelowna och hämtar upp Nick, Brenda, Josuha och Nicole och åker sedan vidare mot Big White för en 8 dagar lång skidsemester. Ska bli skönt med semester nu eftersom jag kännt mig så stressad på sistone. Har hört att förhållanderna ska vara perfekt där nu och det skadar ju inte! Sen kanske det även blir en tripp till Lake Louise om vädret tillåter.

Kommer förmodligen inte ha tillgång till internet så nästa gång vi hörs är det bara 5 dagar kvar innan Julia kommer. Vilken grej!

Ha det så bra allesammans!

Minstingen

Kommentarer
Postat av: nils-robert

känns tryggt att du äntligen får vila upp dig. Verkar slita hårt på dig att baka kanelsnurror var annan dag.



/n-r

2011-03-11 @ 13:57:16
Postat av: julia

Precis min tanke när jag läste inlägget! Hah, skönt så inte hinner bli utbränd innan jag kommer.

2011-03-12 @ 11:56:37
Postat av: Johanna

Jag hoppas ni förstod ironin i det jag skrev!

2011-03-12 @ 18:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0