Snowshoeing on Cypress!

Det var väldigt roligt att gå med snöskor idag men dagens höjdpunkt var nästan att jag äntligen fick åka i en sån där skolbuss man bara tror finns på filmer. Stor, gul, retro och otroligt obekväm. Nu kan jag iaf bocka av ytterligare en sak på min "Att göra & se i Canada-lista". Högst upp står fortfarande att se en björn i de vilda men eftersom dom sover så gott nu så kan det bli lite svårt. Det får helt enkelt bli nästa gång istället!

Det var jättedimmigt hela dagen och när vi kom upp till toppen av berget haglade det och var storm.
Det skulle tydligen vara en otrolig utsikt därifrån men vi såg max några meter fram.
Det kan ju vara en tröst för er där hemma att vi inte har klart och solsken varje dag här
(det regnar även 80% av tiden).
Så det blev bara två kort:

Jag stod sist i kön så jag fick ju såklart den äldre varianten men dom funkade fint ändå.
Väldigt smart uppfinning det där!


Älskar min "stirra rakt in i kameran" blick.

Har förresten fortfarande inte fixat med filmerna från hockeyn och från igår. Får ta tag i det någon annan gång!


Little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0