Förresten...

När jag ändå är inne på julhälsningar kan jag lika gärna slänga med den här innan jag går och lägger mig. Man går verkligen all in här borta i nordamerika. Djurplågeri skrek min familj på skype när jag visade dom och svenska Johanna håller verkligen med. Men canadensiska Johanna har skapat något sorts monster här borta. Ett monster som verkligen gillar Maria Montazami toffsar, tycker att julgranar som blinkar i alla färger och har sjukt mycket dekorering är det enda rätta, tycker att nordamerikansk inredning (tänk svenska hollywoodfruar...) är topp notch och tycker att alla bilar i sverige också borde dekoreras med en röd nos och två renhorn som alla bilar har här. Det här monstret tycker ju också självklart att klä ut sina husdjur i sjukt trånga outfits är helt underbart. Eller nästan iaf!


Kan ju även meddela att det fanns en outfit för den andra hunden och katten också. Klart att djuren också måste vara julfina...eller?

Kommentarer
Postat av: Elin

Felix vill också ha en sån outfit nästa år. Mamma är dock lite mer tveksam.

2010-12-31 @ 11:29:46
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gott nytt år nittioettnollsjutjugo önskar dina bloggidoler;) taxarna har för övrigt på sig röda nyårs band med rosetter nu, ett steg närmre dräkten:p

2010-12-31 @ 20:13:50
Postat av: Johanna

haha! Gud vad kul;) Gott nytt år Cajjsunk!

2010-12-31 @ 20:51:52
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0