Onsdag

Ni har blivit så fruktansvärt dåliga på att kommentera. Det är ju trots allt några stycken som kikar in här varje dag. Vilka är ni? Vad har ni ätit idag? Vad önskar ni er i julklapp? Har ni gjort något roligt idag? Har ni något stort mål som ni vill uppfylla 2011? Nyårslöften? Vilken blir er 2011 års låt? osv. Jag är intresserad av lite onödig men rolig fakta om er. Och jag kommer bli glad om mer än två personer svarar!

Själv är jag en tjej som pratar och skriker i sömnen, hatar ketchup, älskar torsdagar, säger alltid "where are the toilets?" istället för washrooms vilket anses väldigt fult här i Kanada, har svårt för för blyga männsikor, är omtänksam, läser för många bloggar, tycker att det känns fel att fira jul den 25:e och kommer aldrig riktigt igång med träningen även fast jag försöker.

Jag överraskade Ted och Maureen med en trattkantarell (från tullinge) och soltorkadetomater risotto med marinerad kyckling och sockerärtor till middag idag och en vaniljcreme brulee med hallonsorbet till dessert. En vanlig onsdag sådär!
Jag har även anmält mig till mitt stora mål 2011 idag. Känns väldigt avlägset nu men det är bra att ha något att träna för!
Jag önskar mig ingenting i julklapp eftersom jag befinner mig på andra sidan jordklotet från de som köper julklappar till mig, men som en försenad julklapp får jag finbesök i början av Januari. Jag har inga nyårslöften och vilken 2011 års låt kommer att bli filar jag fortfarande på. Julia och Jossan, har ni bestämt er än?
Nu fick ni veta lite onödig men rolig fakta om mig.

Puss & Kram

Little J

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hihi du ser jättetjock ut i din nya jacka, hoppas du har många dounats-ringar att krama om när jag kommer!

Nu ligger jag i soffan och väntrum på att Julia ska komma sp vi kan åka till Funäs! Varför älskar du torsdagar? Jag föredrar fredagar! Är omtänksam? Är du säker på det? Själv önskar jag mig en alexa! Läser 4 bloggar och funderar på att väcka min till liv! Årets låt funderar jag fortfarande på!



Puss på dig gullunge och GOD JUL!



PS: tyckte det var onödigt att skicka din julklapp så du får den när vi kommer!

2010-12-16 @ 09:56:07
Postat av: e

Jag heter Elin och är en tjej på 19 jordsnurr! Jag gillar att läsa, skriva brev och ponnisar! Speciellt tycker jag om min kanin snurre som är min bÄzTiZzZZZ! HIHIHIHI

2010-12-16 @ 17:14:14
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag gillar att vara oförutsägbar, äta frukost, driva med folk, styra upp grejer, att ha ett köksskåp hemma med total oreda, mitt nya rosa kylskåp, whatsappa i flera timmar, att lägga sig i nymanglade millenottilakan, bra timing och att lägga mig tidigt.



Jag ogillar folk som åker till Thailand, röker eller är klyschiga, svaghetstecken, mat som inte smakar något, att ha varje kväll en hel vecka planerad, Baileys, dansa samt djur.

2010-12-16 @ 21:20:57
Postat av: Mamma

Jag är en småfet mamma som glömt hur många jordsnurr hon varit med om men som fortfarande kan köra skiten ur Jossan på skate (hon kommer att dementera ,)gillar inte långa skogspromenader (även om en del tycker att det är precis vad jag håller på med)älskar fula tricks och taskiga kommentarer ,gillar lakrits ,julmust,skumtomtar .gillar folk med buskis- humor typ Elin S.Förresten Elin ;kommer snurre före mig ?+ hatar falska människor typ Elin..

2010-12-18 @ 20:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0