Fridag Im in love!

For varje dag som gar upptacker jag mer och mer saker om mitt nya omrade. Dagens basta (och samsta) upptackt var att narmaste Starbucks ligger mindre an 1 km fran huset. Kommer sakert bli manga besok dit, vilket varken ar bra for planboken (svindyrt!) eller magen. Men och andra sidan kommer jag ju trana ganska mycket har sa vad kan nagot besok dar da och da gora?

Dagen borjade med en promenad och darefter gick jag upp till koket och oppnade kylen. Dar stod (som vanligt) min smoothie och vantade pa mig. Maureen ar sa sot och forbereder en smoothie till mig varje morgon. Antar att hon tror att jag inte hittar allt har an, vilket jag kanske inte gor heller!
Sen pratade jag med pappa, gjorde i ordning mig och slangde i mig lite lunch innan jag gick till Maureens skola som ligger ungefar 6 km fran huset. Darifran akte vi till Vancouver City dar vi fikade och hamtade nagra saker till en tavling som de ska arrangera snart. Darefter bar det av mot Surrey igen men innan vi akte hem akte vi forbi bilmekanikern for att se hur det gar med bilen som jag ska fa lana (nagon gick tydligen igenom taket pa den dagarna innan jag kom) och sen gick vi 6 arenden till innan vi var hemma igen. Eftersom vi bada borjade bli lite hungriga gjorde Maureen kakor medans vi vantade pa Ted. Sen har vi atit och pratat lite och nu sitter jag pa mitt rum, ater nybakta kakor och kollar pa Friends. Samre kan man ju ha det!

Imorgon ska vi tydligen aka ut till en tavling som Ted ska coach men aven springa. Nu fragade de precis om inte jag ocksa vill springa, men njaa vi far se. Har inte sprungit loplopp pa sakert 8 ar av en anledning. Men jag ar ju har for att prova pa nya saker sa varfor inte? Fortsattning foljer...

Vi hors imorgon allesammans!

Idag var det alldeles for varmt for leggings. Det blir bara varmare o varmare har, vilket ar heelt sjukt!

Man ser inte sa bra pa bilden men havet ar precis nedanfor backen. Det ar nastan det jag gillar mest av allt med det har omradet, att var man an gar sa ser man havet pa nagot hall.
\
Det har ar mitt rum! Aven den har bilden ar inte sa bra men det ar ett valdigt mysigt rum och den uppmarksamma ser att det star en dalahast i bokhyllan.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0