Slutkord

Sorry jag orkar inte uppdatera idag! Imorgon lovar jag daremot att bilderna fran regndagen i Vancouver och tavlingen idag kommer upp. For nu ar jag namligen heelt slut, har hjalpt Maureen & Ted att arrangerat skolmasterskapen i terranglopning for 1000 kids. Akte hemifran 05.50 imorse och kom hem vid sex tiden och da var det bara att lasta ur skapbilen och laga mat. Men det kanns bra att hajlpa till!
Nu ska jag sova och det var lange sen jag sag framemot det sa mycket som nu.
Puss & Kram

Ps. Tycker det ar lite konstigt att det ar samma tre personer (Julia, Josefin och Elin) som kommenterar hela tiden. Igar var det ju iaf 46 andra som laste bloggen. Vilka ar ni?

Kommentarer
Postat av: Petter

Jag är en fjunig kille från utkanterna av kniv-söder som läser din blogg. Den är jättebra!!

2010-10-27 @ 09:01:35
Postat av: Elin

Alltså, jag läser ju din blogg. Jag kommenterar inte bara ;)

2010-10-27 @ 09:35:45
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag läser också, fast det fattade du nog ;) Puss på nosen!

2010-10-27 @ 11:01:24
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: Jossan

Men Elin! Du är ju med på listan. VIP-listan...

2010-10-27 @ 20:27:44
Postat av: mamma

Jag förstår att det känns lite ovant; det där med att jobba menar jag .Jag är här nu;en mamma på 54 1/2 jordsnurr .Snurra på nu så kanske du kommer ikapp.Jag har varit lite busy ; idag t.ex natt-km 4,6km i blåst och spöregn. Men jag kom allt tillbaka till mål ...Det trodde du inte va´ ?Har du inte lärt dig några kanadensiska buskishistorier än ? Du kan ju översätta några från din lilla bok...

2010-10-27 @ 21:46:39
Postat av: Julia

Dagens bästa person: Henke Persson. Helt otroligt, han hjälpte mig upp med hundrakiloskylen, never give up :-)!

2010-10-27 @ 22:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0