Home sweet home!

Nu är jag alltså hemma igen och efter att ha hängt med Elin under hela gårdagen konstaterade vi att det kändes som att jag aldrig varit borta. Det kändes som att det var oktober och månaderna hemifrån var som bortblåsta. Men och andra sidan så känns det som att det var en evighet sen jag var hemma. Konstigt det där men jag är jättenöjd med min tid i Canada!
Bloggningen har, som ni märkt, varit väldigt dålig på sistone. Enda undantaget är Julias gästbloggning och jag tar väl inget dirket ansvar för vad hon skrev. Tycker hon är lite väl hård och fördomsfull ibland men det har hon alltid varit. En liten frisk fläkt!

Vi hade det hur bra som helst när Julia var där. Ni har ju redan fått en liten sammanfattning så jag kanske lägger upp lite bilder senare i veckan.
Imorgon börjar jag jobba heltid på posten så jag kommer nog inte blogga så frenetiskt framöver. Har inte bestämt om jag ska lägga ner bloggen nu när jag har kommit hem eller om jag ska blogga lite då och då. Men det visar sig!

Nu ska jag krypa ner i min egna säng och ladda för morgondagen. Det jag ser mest fram emot är fan frukosten. Gud vad jag älskar svensk frukost! Nu den första dagen i sverige har jag verkligen uppskattat alla de självklara sakerna som man inte tänker på annars. Maten, morgontidningen är på svenska, nyhetsmorgon m.m.

XOXO

J

Kommentarer
Postat av: n-r

välkommen hem. Skall bli skoj att träffa dig igen efter fem sex månader. Hoppas du lärt dig lite hyffs och inte kör med dina föräldrar som du gjorde innan du åkte ;-)



Hoppas det blir ok på snigel posten. Skall bli intressant att äntligen förstå hur de får dagarna att gå.



/n-r

2011-04-07 @ 09:21:06
Postat av: Johanna

Ja det ska bli jättekul!

I skärholmen är det ganska lätt att förstå hur dom får dagarna at gå. Det tar nämligen tid att sortera alla brev från kronofogden som är till folk som har flyttat utan att adressändra, alltså smitit. Men jag ser framemot många kafferaster!

2011-04-07 @ 20:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0