Blir nog en bra helg trots allt!

Nu kom precis Gillian hit och snart ska vi åka hem till henne och hänga lite innan vi ska gå på hockey med Danie och några andra. Blir nog kalas! Det är visserligen inte en NHL match utan ligan under, men eftersom jag blivit ett riktigt hockeyfans nu så ska det bli jättekul.
Sen ska jag sova över hos Gill och vad som händer på lördag får vi helt enkelt se. Men på söndag ska jag tydligen springa en liten löptävling på 8 km. Förhoppningsivs vinner jag (har bara varit jag i min klass på dom andra tävlingarna, haha!) för då blir jag 50 presentkortsdollar rikare och då har jag skrapat ihop 150 dollar på Peninsula Runners. Gött!

Nu är kaffet klart, triple chocolate chips kakorna med valnötter (hade en Ted kväll i veckan då jag gjorde hans favoriter mac and cheese och megachokladiga kakor) är nerpackade och vi är taggade över faktum att det är fredag och solen skiner ute.

Kärlek

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0