Förresten...

idag är det exakt en månad kvar tills syrran landar på kanadensisk mark och vi ska tillbringa 1,5 underbara veckor tillsammans innan vi tar flyget tillbaka till Sverige. Älskade Sverige. Då kommer den här resan bara vara ett fint och helt fantisktiskt minne som jag aldrig kommer glömma.

Men det är som sagt ändå en månad kvar så nu ska jag verkligen försöka njuta av alla dagar jag har kvar i det här landet. Jag vill verkligen känna att jag utnyttjade min tid in i det sista, så att när jag sätter mig på planet känner att det är dax att gå vidare. Dax att komma hem!

Jag ska nog börja med det det redan idag tror jag.


Ha en fantasktisk helg allesammans!

Puss & Kram


Johanna

Kommentarer
Postat av: Julia

Vafaan Johanna, vart har du fiskat upp den där bilden? Ser inte ut som den vassaste kniven i lådan direkt.

2011-02-26 @ 00:31:25
Postat av: Johanna

Du är ju jättegullig!!

2011-02-27 @ 00:38:55
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0